عربی دبیرستان

متن ُ قواعد وسوالات عربی دبیرستان

عربی دبیرستان

متن ُ قواعد وسوالات عربی دبیرستان

اصطلاحات روزمره عربی


انا اشکر فضلکم (من از لطف شما سپاسگزارم )

 

قلبی یکنّ لکم الاحترام (قلبم مملوء از احترام به شما ست)

 

اشغلت علیک ( برایت دل نگران شدم)

 

انت اوحستنی  ( دلم برایت تنگ شده )

 

کنت فی خاطری ( به یاد تو بودم )

 

اننی اقدّر جهودکم (از تلاش ومساعی شما تقدیر می کنم)

 

اوعَ لا تقع  (بپا نیفتی )

 

انت زعلان عنی ( تو از من ناراحتی )

 

انا اتمتّع برعایتکم وکامل فضلکم  ( من از عنایات شما کاملا برخوردارم)

 

اشعر بالخجل  - احس بالخجل  ( احساس شرمندگی می کنم)

 

اسمح لی ، تسمح لی ؟ ( اجازه می دهید )

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهلا تی ان تی شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.bazareroz.com



سلام
باز هم عالی بود
نوشته هات خیلی صمیمی هست
می خواستم دو تا خواهش ازت بکنم
اول> محتوای این آدرس رو کلا بزاری تو وب سایتت آدرس اینه
http://www.bazareroz.com/page.php?pageid=Link5.htm
دوم> منو لینک کنی WwW.BazareRoz.Com
بعد از این کارها بیای تو سایتم در قسمت تماس با ما آدرس وب سایتتو بدی بهم منم لینکت کنم
راستی اگه خواستی منو ادد کن ShahlaOk
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی یا علی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
آیدی من ShahlaOk



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد